FANDOM

707 (prawdziwe imię Choi Saeyoung, chrzcielne Luciel Choi), często również nazywany jako Seven jest jedną z dostępnych postaci w Deep Story. Jest hakerem, który bardzo szybko zdobywa informacje na temat, który go interesuje. Często przebiera się za kobietę, co spowodowane jest jego pracą w tajnej organizacji.

Osobowość Edytuj

Przez większość czasu Seven wydaje się być szczęśliwą, towarzyską i osobliwą postacią. 707 wie dużo na temat komputerów i samochodów, jak również jest typowym trollerem. Często żartuje z Yoosung'a na czacie, śmieje się z innych członków (i siebie), a jego główną odpowiedzią na cokolwiek jest seria "lol". Jest najbardziej tajemniczą postacią w grze, nie licząc V.

Przechodząc ścieżkę Seven'a dowiadujemy się, że w rzeczywistości to poważny mężczyzna całkowicie oddany swojej pracy jako agent i członek RFA. Nie chce wierzyć, że mogłoby mu się przydarzyć w życiu coś dobrego. Wynika to z jego przeszłości i pracy, ponieważ jest przekonany, że zagraża każdemu, kto się do niego zbliży. Ten strach objawia się podczas jego ścieżki, zwykle kiedy próbuje odepchnąć od siebie gracza, odnosząc się do niej z wrogością, często raniąc jej uczucia.

Jednak oczywistym jest to, że zależy mu na niej, co jakoś w swej nieporadności pokazuje. Z czasem otwiera się na jej uczucia, gdy zdaje sobie sprawę, że gracz akceptuje go bez względu na to, jaki jest. Po swojej ścieżce wraca do swojej poprzedniej postaci, choć trochę stonowanej.

Wspomina również o tym, że jest katolikiem, a w swojej ścieżce przedstawia różne wartości religijne.

Wygląd Edytuj

Luciel ma złote oczy i czerwone włosy. Nosi okulary w żółto-brązowe paski. Zazwyczaj ma na sobie czarną bluzę z pomarańczowymi akcentami. Ma 175 cm wzrostu i waży 69 kg. Rzadko kiedy rozstaje się z pomarańczowymi słuchawkami zawieszonymi na jego szyi. Nosi także srebrny naszyjnik z krzyżem.

Seven rzadko zmienia swój strój. Jego strój na imprezę składa się z białej kamizelki ozdobionej czerwonymi akcentami, czarnej koszuli i czerwonego krawatu.

Historia Edytuj

Luciel dorastał ze swoim młodszym bratem, Saeran'em, do 15-ego roku życia w toksycznym środowisku domowym. Jego ojciec był kandydatem na prezydenta, nie chciał by informacja na temat Seven'a i Saeran'a dotarła do ludzi, ponieważ mogło to obniżyć jego statystyki. Bliźniacy byli nieślubnymi dziećmi, więc ich matka postanowiła ukryć ich pobierając za to pieniądze. Z racji tego, że Sarean był słabszy niż Seven i często chorował, kobieta znęcała się nad nim. Przywiązywała go za nogę w kuchni, przez co nie mógł uciec. Był bity i głodzony.

Luciel postanowił zmienić swoje życie, więc zaczął studiować budowę komputerów z książki, którą znalazł na informatyce, aby razem ze swoim bratem bliźniakiem móc uciec. W kościele spotkał Rikę, a następnie V. Mężczyzna chciał, by Seven podjął decyzję pracy w tajnej agencji jako haker. Niestety, nie mógł wziąć ze sobą brata. Luciel odmówił, ale po wielu namowach V odpuścił i postanowił, wraz z Riką, zająć się Saeran'em.

Główna Historia Edytuj

Relacje Edytuj

Jumin Edytuj

Przyjaźń Sevena z Juminem opiera się głównie na odrzucaniu przez Jumina jego prób spotkania się z Elizabeth 3rd lub inaczej "Elly", gdyż taki właśnie przydomek nadał jej Seven. Podobno jego miłość do niej jest porównywalna do dokuczania lub "nękania". Ich interakcje odnoszą się głównie do kotki, ale gdy Seven ma kłopoty, Jumin bez wahania jest gotów wykorzystać swoją władzę, by mu pomóc. Jumin wydaje się również szanować jego umiejętności hakerskie, jak i szereg innych.

Zen Edytuj

707 jest jedną z osób, która pomogła Zen'owi w karierze, przez stworzenie wirusa, dzięki któremu rozpowszechnił wideo Zen'a w sieci. Na ścieżce Jumina wydają się bardzo dobrze ze sobą dogadywać, kończąc nawzajem swoje zdania i żartując ze zmiany osobowości Jumina.

Yoosung Edytuj

Wydają się być dobrymi przyjaciółmi. Znali się już w liceum, ale Seven nie był wstanie uczestniczyć w ceremonii zakończenia szkoły przez Yoosung'a, ponieważ był wtedy za granicą. 707 lubi stroić sobie z niego żarty, a Yoosung jest na tyle naiwny, że zawsze się na nie nabiera. W jednym z Bad Reliationship Ending Yoosung'a, w którym mówi MC, że wcale jej nie kocha, udaje się do Sevena, gdzie walczą ze sobą przez całe dnie o chipsy Honey Buddha.

Jaehee Edytuj

Jaehee traktuje Sevena z rozdrażnieniem i chłodno odpowiada na jego żarty. Jednak wcale go nie nienawidzi. Szanuje jego intelekt i nie chce, żeby odszedł z RFA lub czatu. W pewnym momencie prosi go, aby dodał funkcję usuwania wiadomości na czacie, co pokazuje, że polega na nim w niektórych przypadkach.

V Edytuj

Na początku jest bardzo lojalny i ufny wobec V, co najbardziej wskazuje to powierzenie V opieki nad Saeranem przez 707. V wprowadził go do tajnej agencji wywiadowczej, w której pracuje. Można by powiedzieć, że Seven widzi w V postać ojca. Jednak z czasem, podczas drogi 707, dowiaduje się o jego kłamstwach dotyczących Saeran'a, przez co wywiązuje się między nimi kłótnia i Luciel traci zaufanie do przyjaciela.