FANDOM

Goście

W zakładce "Goście" można sprawdzić odblokowanych uczestników przyjęcia, którzy pojawią się lub nie.

Zależy to od powodzenia mailowej rozmowy, składającej się z trzech części. W każdej należy poprawnie odpowiedzieć na pytanie potencjalnego gościa.

  • Gdy odpowiemy źle na pierwszy mail, obrażamy gościa przez co ten nie jest zainteresowany przyjęciem. Przy jego wiadomościach pojawia się napis "porażka".
  • Podczas gdy odpowiemy poprawnie na pierwsze pytanie, po upływie określonego czasu pojawia się kolejna wiadomość.
  • Po odpowiedzeniu poprawnie na jedno pytanie gość może nie przyjść na przyjęcie lub odmówić uczestnictwa.
  • Po poprawnych co najmniej dwóch odpowiedziach gość jest zainteresowany przyjęciem i jest wysokie prawdopodobieństwo, że pojawi się jedenastego dnia.
  • Gdy gracz odpowie poprawnie na wszystkie wiadomości gość przychodzi na przyjęcie, a jako bonus odblokowujemy poszczególne rozmowy, za które otrzymać możemy klepsydrę, i krótkie wiadomości na temat uczestnika.
  • Gdy gracz zwleka z odpowidzią zbyt długo pojawia sie napis "Time Out" co oznacza, że zignorowaliśmy potencjalnego gościa i nie pojawi się on na przyjęciu.

Rui Edytuj

Rui
@rui
Fotograf z Południowej Afryki. Przyjaciel V.
Zakochał się w półnagich zdjęciach Zen'a i zaczął uważać go za swoją muzę. Plotka głosi, że jest właścicielem strony fanklubu Zen'a.

Romance Edytuj

Romance
@romance
Przeciętnie wyglądająca pisarka romansów.
Plotka głosi, że rozwiązuje włosy i staje się kimś innym, gdy jej wyobraźnia eksploduje.

LOLOL Edytuj

Questionmark
@lolol
Gdy nie gra w gry jest jak niewinny baranek.
brak

Culture Edytuj

Culture
@culture
Stowarzyszenie Obywateli Kultury to organizacja, która ma wygórowane wymagania dotyczące nowych członków.
brak

Bracelet Edytuj

Bracelet
@bracelet
Legendarna kobieta, która zdobyła fortunę na sprzedawaniu bransoletek.
Wciąż jest bardzo nieśmiała z powodu traumatycznego dzieciństwa.