FANDOM

Normalne ZakończenieEdytuj

Jaehee 21
Jeśli gracz zdobędzie uczucia Jaehee, ale nie zaprosi odpowiedniej liczby gości, dostanie prawdopodobnie normalne zakończenie. Gracz przybywa na przyjęcie i zostaje powitany przez Yoosunga, który komentuje małą ilość osób. Następnie dołącza do nich Zen, który podrywa gracza, zanim Yoosung wyjaśni mu, kim jesteśmy. Yoosung odchodzi, by znaleźć Jaehee, a Jumin prosi gracza, aby porozmawiał z nim prywatności. Jumin oferuje graczowi stanowisko swojego asystenta, twierdząc, że skoro gracz i Jaehee są ze sobą blisko, to obie będą działać podobnie. Jaehee znajduje ich oboje i próbuje odwieść MC od podjęcia pracy, stwierdzając, że jest bardzo ciężka, a zamiast tego oferuje nam możliwość otwarcia małej piekarni z nią i "przeżyć marzenie".

Złe ZakończeniaEdytuj

Złe Zakończenie 1Edytuj

Przekonujesz Jaehee, że ma za dużo pracy, by odwiedzić Zena i to ty powinnaś to zrobić. Zakończenie zaczyna się od powieści wizualnej 707, która zabiera cię do domu Zena.

Kiedy obaj się tam dostaną, Seven wyjaśnia, że V rozkazał umieścić gracza i Zena w tym samym miejscu, aby łatwiej było ich chronić. Kiedy 707 wychodzi, Zen pyta, czy darzymy go uczuciem. Otwiera się czat z Juminem, który sprawdza, czy gracz jest bezpieczny w domu Zena.

Jaehee wchodzi i ma chwilę, by zapytać o bezpieczeństwo gracza, zanim zostanie zbombardowana przez Jumina. Niemniej jednak, Jumin ma dobrą wiadomość dla Jaehee, która ma nadzieję, że to będą wakacje. Na nieszczęście dla niej jest to tylko wiadomość, że sklep spożywczy otworzy się na głównym piętrze budynku.

Jaehee wydaje się być z tego zadowolona i wychodzi, kiedy po niej wchodzi Yoosung. Wyraża swój lęk przed pracą i szybko znika. Otwiera się kolejna powieść wizualna rozgrywająca się trzy lata później. Gracz wychodzi w niej za mąż za Zena.

Jaehee jest chora, tłumacząc, że za dużo wypiła i dzisiaj już tego nie zrobi. Zen wspomina, że za każdym razem, gdy ją widzi, jest coraz bardziej chora, a Yoosung przypomina jej, że lekarz zabronił jej pić. Zen mówi, że Jaehee powinna pomyśleć o małżeństwie.

Zen zaczyna flirtować z graczem, co żenuje Yoosunga. Jaehee postanawia wyjść, by dać im trochę prywatności. Przed wyjściem mówi jeszcze, że chciałaby porozmawiać z graczem i życzy im szczęścia.

Złe Zakończenie 2Edytuj

Jeśli gracz nalega, aby dalej pracowała, a nie odpoczywała, pojawi się powieść wizualna, w której Jaehee wraca do budynku C&R. Jumin pyta ją, czemu jest tak późno, a ona odpowiada, że była po dokumenty, które zostawiła. Jest jednak oczywiste, że jest osłabiona i chora, a gdy wychodzi z ekranu, pojawia się odgłos jej upadku. Jumin na czacie informuje gracza, że Jaehee straciła przytomność i jest przewieziona do szpitala.

W szpitalu Jaehee powoli się pobudza przez dźwięki dobiegające z jednego z programów Zena w telewizji i z ulgą jest witana przez Yoosunga. Jumin również jest z nią i bierze na siebie całą odpowiedzialność za jej przepracowanie. Jaehee rezygnuje z pracy asystentki Jumina, mówiąc, że czuje się złamana i nie jest już w stanie wykonywać swojej pracy.

Złe Zakończenie 3Edytuj

Jumin 31
Jeśli gracz uparcie broni strony Jumina i marzy o stanowisku jego asystentki odbywa się czat, w którym Jumin ogłasza Jaehee i graczowi, że zdecydował się zatrudnić gracza na miejsce Jaehee. Jaehee próbuje się sprzeciwić, ale gracz jest zdeterminowany. Spotyka się z Juminem w C&R, aby od razu podpisać umowę. Powieść wizualna przenosi nas dwa lata później. Jumin ostro krytykuje gracza za niewłaściwy wygląd koszuli i narzeka na sposób, w jaki popełnia małe błędy. Mówi, że nie jest tak dobrym pracownikiem jakim była Jaehee, ale nadal ją utrzymuje ze względu na lojalność, którą teraz ceni bardziej niż skrupulatność i skuteczność.

Zepsute relacjeEdytuj

Zepsute relacje 1Edytuj

Kiedy Seven wspomina, że messenger został zhackowany, ostrzega gracza, aby pozostał w środku, ponieważ ma tendencje do wychodzenia na zewnątrz podczas wykonywania połączeń telefonicznych. Ponieważ gracz nie brał udziału w czatach, nie mógł zobaczyć wiadomości.

Nocą szóstego dnia, zadzwoni dzwonek do drzwi. Kiedy gracz otwiera, widzi w nich Unknown, który bierze ją ze sobą mówiąc, że gracz "wydaje się, że nie chce już grać w tę grę".