FANDOM

Jumin Han jest jedną z postaci w historii głównej. Pochodzi z zamożnej rodziny i jest dziedzicem firmy C&R International Company. Podczas rozmowy podejmuje jedynie "dojrzałe" tematy lub o pracy, głównie dlatego, że nie rozumie młodzieżowego slangu. Uwielbia mówić o swoim kocie Elizabeth 3, jaka ona piękna. Nie przepada za dziewczyną swojego ojca.

Osobowość Edytuj

Jumin jest cichy, poważny i ostrożny. Stara się podejmować dojrzałe decyzje, z powodu swojego pochodzenia. Jest zainteresowany młodzieżowym slangiem, choć nie zawsze go rozumie, oraz uwielbia rozmawiać o kotach, a w szczególności o swojej kotce Elizabeth 3. Przez alergię Zen'a na kocią sierść często drażni go wysyłając mu zdjęcia kotów lub imitując na czacie wydawane przez nie dźwięki. Jest często obiektem drwin na temat swojej orientacji, ponieważ wykazuje całkowity brak zainteresowania kobietami, co jest często komentowane przez prasę i innych członków RFA, głównie przez 707, o ewentualne bycie gejem. Do wszystkich spraw podchodzi obiektywnie i oczekuje od innych, że podzielają jego sposób widzenia. Jumin jest pracoholikiem, co często okazuje poprzez kazanie Jaehee pracować nawet w nocy. Ignoruje opinie innych na jego temat i stara się żyć jak uważa za najlepsze.

Jumin nie dba o relacje z innymi ludźmi uważając je za zbędne przez co porównywany jest do robota. Utrzymuje swoje stosunki w pracy ściśle pracownicze, ponieważ uważa, że jego pracownicy zrobią wszystko dopóki im zapłaci. Nienawidzi ludzi, którzy starają się do niego zbliżyć tylko przez jego pieniądze.

Ma specyficzny humor, który często nie jest rozumiany przez członków RFA, a w większości jego żarty nie są zabawne, ale Jumin nie zwraca na to uwagi. Bardzo ceni sobie wszystkich członków organizacji, ponieważ jest gotowy użyć swoich wpływów aby pomóc im bez wahania.

Wygląd Edytuj

Jumin jest wysokim, młodym mężczyzną o smukłej budowie ciała. Ma on 184 cm wysokości i waży 78 kg. Ma czarne włosy ułożone w "artystyczny nieład", czasami na zdjęciach mają one brązowy odcień. Ma szare oczy o ostrym kształcie oraz bladą cerę. Często można go zobaczyć w formalnym stroju, nawet jeśli jest w swoim apartamencie, składa się on z pasiastej, białej koszuli, czarnej kamizelce, marynarce, krawatu, spodni i butów. Na prawej piersi jego garnitur ma brustaszę z fioletową poszetką.

Zakończenia Edytuj

Relacje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • 707 często nazywa go kocią mamą.
  • W dodatku świątecznym użyto "Is Jumin Han gay?" w wiadomościach.
  • Ma obsesję na punkcie swojego kota Elizabeth 3rd.
  • Czasem czuje się uwięziony, gdy jest otoczony przez swoich ochroniarzy.
  • Jest bardzo hojny dla pracowników C&A.
  • Ma talent do golfa i języków obcych.
  • Niczego nie pragnie, prawdopodobnie ze względu na swoje bogactwo.
  • Uwielbia wino, sery i herbatę.
  • Jego email to hjumin@cheritz.com
  • Jego preferowany strój to trzyczęściowy garnitur.
  • Jego numer telefonu to +82)010-8125-(#@).
  • Nie potrafi jeździć samochodem.
  • Elizabeth 3rd jest prezentem od V i Riki, aby Jumin nie czuł się samotny.