FANDOM

LOLOL, w skrócie ,,League of Loneliness of Life" (Liga Samotności Życia) to bardzo wciągająca gra komputerowa, w którą Yoosung będzie grał przez cały czas, mimo iż reszta członków mu to odradzała. Niewiele wiadomo o grze.

Yoosung okazje się być od niej uzależniony oraz generalnie siedzi do późna w nocy, by w nią grać, mimo iż członkowie RFA odradzają mu tego. Zwykle powoduje to u niego nadmierne zmęczenie oraz zazwyczaj przegapia zajęcia. Przez krótki okres wstrzymuje się od gry, lecz szybko zaczyna grać ponownie.

Znani gracze Edytuj

Yoosung .jpg
707.jpg
Guests.png
Yoosung, znany pod nazwą ,,Superman Yoosung". 707, znany pod nazwą ,,Hacker God". Wielu gości gra w nieznanych nazwach użytkowników.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • 707 posiada konto, lecz gra rzadko oraz szybko się nią nudzi.
  • 707 jest na graczem numer jeden na serwerze ,,Shooting Star", Yoosung jest na drugim miejscu.
  • Nazwa pochodzi od gry komputerowej ,,League of Legends". Jednak gra w rzeczywistości ma odniesienie do gry ,,World Of Warcraft" (WOW) lub ,,Dungeon Fighter Online" (DFO).
  • Yoosung staje się mistrzem gildii w dniu czwartym Swobodnej Gry. W dodatku ,,April Fool's" staje się wice mistrzem gildii Omletów. On oraz członkowie jego gildii zagłosowali na nazwę wymienioną w rozmowie w ,,April Fool's". Kandydatami byli omlet, jajecznica i tamagoyaki.
  • Postać Yoosunga w grze LOLOL była wzorowana na Taric z League of Legends, a zwłaszcza jego wcześniejszy projekt ,,Armour of the fifth age" (Zbroja piątego wieku).
  • Yoosung ujawnia, że skórka postaci kosztuje (tak jak w League of Legends).
  • Zdaniem Jeahee gra jest bardzo popularna, gdyż co roku odbywa się tam międzynarodowy konkurs.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki