FANDOM

Uwaga, spojlery! Jest to tłumaczenie angielskiej wiki. Edytuj

Gracz wciela się w rolę MC (skrót od main character - główny bohater, nazywany również jako protagonista lub heroine), główną bohaterkę Mystic Messenger. Przez przypadek dołącza do RFA, angażuje się w pracę tak jak założycielka RFA, Rika, i organizuje imprezę oraz zaprasza gości.

W trakcie gry, MC będzie mogła mieć romans z jednym z pięciu głównych bohaterów, przez całe 11 dni będzie z nimi rozmawiała.

Wygląd Edytuj

Chociaż istnieje pięć różnych standardowych awatarów dostępnych do wykorzystania w grze, standardowy wygląd MC to smukła kobieta z jasną skórą, długimi brązowymi włosami z prostą grzywką, jak pokazano na kilku grafikach w grze. Jej oczy nie są pokazywane, ale na awatarze, jej oczy są pokazane jako złoto-brązowe.

MC avatar 2
MC avatar 3
MC avatar 4
MC avatar 5

Inne wersje wyglądu naszej postaci to:

  • Blondynka z cięciem w stylu bob, ma niebieskie oczy i jasną skórę.
  • Kobieta z zielonymi oczami i długimi, kręconymi, rudymi włosami.
  • Brązowo-skóra kobieta z złotymi oczami oraz z krótkimi, czarnymi włosami z grzywką.
  • Istnieje także parodia MC jako niebieski jednorożec z różowymi włosami.

Gracz ma możliwość wybrania ikonki z swojej galerii.

Osobowość Edytuj

Osobowość MC może się różnić w zależności od wybranej ścieżki. Ogólnie rzec biorąc, okazuje współczucie i życzliwość wobec członków RFA. Jednak, niektóre z dostępnych opcji sprawia, że można przedstawić ją jako egoistyczną postać, co zwykle prowadzi do złego zakończenia.

Przeszłość Edytuj

MC może mieć dowolną przeszłość, gracz wybiera. Gra zwykle zakłada, że MC jest albo studentką, pracownikiem biura lub kimś, kto nie pracuje i pozostaje w domu. Czasami gra łamie czwartą ścianę i wspomina, jak ograniczone są możliwości przeszłości.

MC jest kompletnie obca wszystkim postaciom na początku gry. Pobiera ona podejrzaną aplikację, po czym zostaje skierowana do mieszkania Riki dzięki Saeran'owi. Po wejściu do mieszkania, automatycznie łączy się do chatu RFA na jej telefonie. Od tego momentu, rozwija swoje relacje z postaciami.