FANDOM

Uwaga, spojlery!

Rika jest postacią zastępczą w Mystic Messenger, która założyła RFA i była narzeczoną V. V twierdzi, że popełniła samobójstwo 1,5 roku przed wydarzeniami w grze, choć jej ciała nigdy nie odnaleziona oraz nikt nie był świadkiem jej śmierci. Tak naprawdę, Rika żyje.

Osobowość Edytuj

Na zewnątrz Rika jest często opisywana przez członków RFA jako ktoś, kto jest silnej woli, charyzmatyczną osobą. Mówią, że dba o innych i chciała pomóc innym osiągnąć szczęście, które jest jedynym powodem założenia RFA. Jest również w stanie zaprosić wielu do jej stron, głównie ze względu na jej duży wpływ na innych.

Wygląd Edytuj

Rika2.png

Rika jest opisywana jako piękna, młoda kobieta. Ma długie, falujące blond włosy, które jaśnieją na końcówkach. Jej oczy są w kolorze jasnej zieleni, a jej skóra jest jasna. Zazwyczaj jest ubrana w brązową sukienkę sięgającą do kolan.

Zaobserwowano, że miała włosy spięte w wysokiego kitka podczas imprezy RFA oraz była ubrana w spódniczkę i marynarkę.

Rika 3.jpeg

W Secret 01, ma na sobie sukienkę z długim rękawem, która jest przyozdobiona różnymi wzorami, co stanowi jej wysoką pozycje w Mint Eye.

Przeszłość Edytuj

"Rika" nie jest jej prawdziwym imieniem, a jej imię nigdy nie zostało ujawnione.

W Casual i Deep Story Routes, gracz ma ograniczone informacje o niej. Kiedy gracz po raz pierwszy dołącza do RFA , MC jest przedstawiona ze świadomością, że Rika zmarła półtora roku wcześniej z powodu utonięcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki