FANDOM

Uwaga, spojlery! Czytasz na własną odpowiedzialność! Jeżeli nie przeszedłeś całej historii Mystic Messenger, możesz przeczytać coś co ujawni Ci jej fragmenty! Edytuj

Unknown (ang. Nieznany) to jeden z głównych antagonistów w grze. Jest bratem bliźniakiem Luciela oraz uczniem organizacji Mint Eye. Przed objawieniem swojej tożsamości, nazywany był (???), lecz jego prawdziwe imię to Saeran Choi.

Osobowość Edytuj

Unknown

Saeran jest wrogo nastawiony wobec wszystkich, a zwłaszcza swojego brata, Saeyoung'a. Wynika to z "prania mózgu" pod wpływem narkotyków, przez co nabrał przypuszczenia, że został oszukany przez brata, gdy byli młodsi. Stał się paranoikiem i nie chce ufać innym z obawy przed kolejnym zdradzeniem.

Wygląd Edytuj

Ma on białe włosy wraz z jasno-różowymi końcówkami oraz miętowe oczy. Jest on ubrany w czerwony tank top, czarną kurtkę, a na szyi ma czarny choker. Na prawej ręce nosi czarną kolczą bransoletę oraz ma tatuaż na ramieniu, a dokładnie to unowocześnioną wersję symbolu Mint Eye. Jego waga oraz wzrost nie są jeszcze potwierdzone, lecz wydaje się, że może być podobny lub taki sam jak 707. Czasem ma nałożoną czarną maskę, która zasłania dolną część jego twarzy. W przeszłości miał niechlujne jasnoczerwone/rude włosy i złote oczy jak Seven.

Przeszłość Edytuj

Patrz: 707

ZakończeniaEdytuj

Złe Zakończenie Edytuj

Jest jedynym zakończeniem, które przydarza nam się od razu, gdy włączymy grę, a bardziej, gdy rozmawiamy z Unknown. Rozmowa rozpoczyna się normalnie, jednak gdy spytamy się go kim jest, odpowiada, że to niespodzianka. Jeśli będziemy go uważać za strasznego, on wyśle MC zdjęcie, na którym jest nieznajomy chłopak, może to być również on gdy był młodszy, jednak nie wiadomo. Później, jeśli go nie posłuchamy, Unknown spotka się z nami, zawiedziony tym, że plan się nie powiódł. Następnie zgadzamy się, żebyśmy zanim poszli, my, nie mając innej opcji, zgadzamy się, a wtedy pojawia się ekran z Bad Ending.

Zdjęcie wysłane przez Unknown

Zdjęcie wysłane przez Unknown w prologu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki