FANDOM

  • Jego ulubiona gra LOLOL oznacza League of Loneliness of Life, co jest parodią gry na PC o nazwie League of Legends (w skrócie LOL).
    • Jego postać w LOLOL wydaje się być wzorowana na Taricu, bohaterze League of Legends.
    • Woli grać z kobietami i twierdzi, że radzą sobie lepiej w gildii.
    • Często gra w LOLOL pomiędzy godziną 22 a 4 nad ranem.
  • Pomimo uzależnienia od gier, jest na tyle inteligentny by uzyskać stypendium w swojej szkole; do tego stopnia, że Jumin osobiście zaoferował mu staż w swojej firmie.
    • Jego kierunkiem była weterynaria i był najszybszy, by zdobyć tytuł doktora, co zostało wspomniane w After Endingu Yoosung'a.
    • W After Endingu Jaehee, zostaje on tymczasowym asystentem Jumina, a także jego stażystą.
  • W jednym z czatów Zen nazywa Yoosung'a jako YS.
  • Uniwersytet, do którego uczęszcza Yoosung, SKY National University, jest możliwym odniesieniem do trzech najbardziej prestiżowych uniwersytetów w Korei Południowej (Seoul National University, Korea University i Yonsei University). Te trzy uniwersytety są powszechnie znane jako uniwersytety SKY.
    • Uczył się 10 lat, aby dostać się na uniwersytet.
  • To Seven umieścił czarną gwiazdkę (★) w jego nazwie użytkownika.
  • W ścieżce Zen'a, mówi nam, że jego matka jest gospodynią domową, ojciec pracuje dla rządu, a jego siostra chce zostać nauczycielką. Opisuje ich jako normalną rodzinę.
    • Jest to sprzeczne z ścieżkami Yoosung'a i Seven'a, gdzie stwierdza, że oboje są nauczycielami, którzy w Korei Południowej są pracownikami rządowymi.
  • Tak samo jak Seven, uwielbia Honey Buddha Chips. Kupuje je tylko raz na tydzień, ponieważ są one bardzo rzadkie i trudne do znalezienia.
  • W jednej z rozmów telefonicznych na ścieżce Seven'a, Yoosung przyznaje, że jest lekko zauroczony MC, ale po uświadomieniu sobie, że inny członek RFA bardzo ją kocha, chce sobie poszukać innego obiektu zainteresowania.
  • Zgodnie z Przewodnikiem Orientacyjnym RFA:
    • Jego e-mail to yoosung8@cheritz.com.
    • Jego szczególny talent to obrona pokoju w LOLOL.
    • Lubi błyskawiczne ramen, pikantne ciastka ryżowe, omurice, smażonego kurczaka i pizzę.
    • Nie lubi cukierków o smaku żeń-szenia i takich rzeczy, jak czarny czosnek.
    • Jego najczęściej używanymi aplikacjami są: rozkład zajęć, forum gier, 10Gag i messenger RFA.
    • Marzy o myszce do gier i autografu od programisty LOLOL.
    • Jego ulubiony cytat brzmi: "To nie tak, że ludzie mają poczucie humoru. Humor jest tym, co porusza ludzi", taki sam jak Seven'a.
    • Chociaż Seven uwielbia z niego żartować, twierdzi, że nie wyrzuciłby go za burtę, bo Yoosung mógłby być przerażający, gdyby przekroczył w końcu limit.
      • Seven mówi również, że Yoosung może mieć tendencję do bycia Yandere, gdy zaczniemy angażować się z nim w głębszą relację.
    • Z osobą, którą lubi chciałby wspólnie grać w LOLOL lub rozmawiać w kawiarni.
    • Jeśli byłby w trójkącie miłosnym, nie mógłby porzucić jednej z osób, jeśli oboje naprawdę by lubił.
    • Nie interesuje go gdzie odbędzie się jego pierwsza randka, tak długo, dopóki on i jego połówka będą mogli ze sobą rozmawiać.
    • Chciałby swojej dziewczynie dać buty, aby mogli być dopasowani.
    • U kobiet zwraca szczególną uwagę na ich oczy.
  • Zaadoptował kota, którego Jumin odkrył przed swoim domem podczas wydarzeń poprzedzających imprezę. W zamian Jumin przekonał V jeszcze raz, by zbadał swój wzrok i wysłał strażników do mieszkania Riki.
    • W After Endingu kot wabi się Lisa, co oznacza, że jest samicą.
  • Ma bardzo niską tolerancję na alkohol.
  • W Deep Story, podczas rozmowy z Yoosung'iem, wspomniał o tym, że jest M, co oznacza masochistę.
  • Potrafi gotować, ale ma problemy z chińskim jedzeniem.
  • Yoosung lubi oglądać romanse i nie lubi horrorów, podczas których czuje się nieswojo.
  • Raz złamał 4 ścianę. Miał w swoim statusie "Seven, mam wrażenie, że w tej grze jest błąd."
  • Jego rozmiar buta to 38.
    • On i Jaehee mają ten sam rozmiar buta. W Azji Wschodniej nie ma różnicy pomiędzy rozmiarami butów żeńskich a męskich.
  • Według Jumina, to trzeci raz Yoosunga, gdy bierze udział w przyjęciu.
  • W rozmowie telefonicznej wspomina, że ma ABS, ale nie jest tak fotogeniczny jak Zen.
  • Jego Bad Story Ending 1 to najdłuższy ze wszystkich złych zakończeń. Składa się z 5 pokojów rozmów, 2 powieści wizualnych, 4 połączeń wychodzących i 3 połączeń przychodzących. Zaczyna się od 17:00 do 23:30.
  • W rozmowie telefonicznej podczas ścieżki Jaehee, Yoosung stwierdza, że podoba mu się pomysł bycia traktowanym jak pokojówka, rozkazywanie i czasami obrażanie go, co sugeruje, że jest masochistą.
  • Według Jaehee zmienił klub już 14 razy wciągu roku.
  • Czyta mangi shoujo.
  • Jego pierwszą miłością w piątej klasie była Aerum.
  • Chciał zostać weterynarzem, co udało mu się po zakończeniu jego drogi i odblokowaniu After Ending.
  • Chciał rzucić i skasować postać w LOLOL aby udowodnić, że stał się mężczyzną.
  • Byungwook, najlepszy przyjaciel Yoosung'a w liceum, przyłączył się do kultu, a jego zachowanie zaczęło przerażać Yoosung'a.
  • Jest w pierwszej dziesiątce w grze LOLOL na serwerze Shooting Star.
  • W Casual Story i Deep Story, Yoosung nie jest świadomy, że Rika była adoptowana i nie byli ze sobą połączeni krwią. Jest tego w pełni świadomy dopiero w Another Story.