FANDOM

Zen (prawdziwe imię Hyun Ryu) to jedna z głównych postaci Casual Story w Mystic Messenger. Jest aktorem musicalowym. Bywa narcystyczny; często wysyła swoje zdjęcia graczowi pokazując, jak bardzo jest przystojny i utalentowany. Mimo, iż może się wydawać, że najbardziej obchodzi go jego wygląd, chciałby być rozpoznawany i podziwiany głównie przez swoje umiejętności.

Osobowość Edytuj

Zen jest bardzo ekscentryczną i flirciarską osobą. Często mówi o swoim wyglądzie, chwaląc się swoją atrakcyjnością i talentem w śpiewaniu i aktorstwie. Zen ma w zwyczaju porównywać urodę innych do swojej, często mówi Yoosung'owi aby trenował w celu wyglądania tak dobrze, jak on. Mimo to, Zen potrafi być lojalny i troskliwy, w szczególności względem tych, którzy go obchodzą. Jest wdzięczny osobom popierających go w jego karierze. Często broni Jaehee w sprawie wolnego czasu, gdy Jumin daje jej za dużo pracy. Uwielbia kobiety, co zostało w szczególności pokazane w prologu, jednak nie toleruje psychofanek i kobiet, które dbają jedynie o swój wygląd. We wszystkich ścieżkach mocno troszczy się o MC. Często z nią flirtuje nazywając ją 'kochaniem'.

W głębi serca Zen wątpi w siebie, martwiąc się, że ludzie widzą w nim tylko wygląd, a nie talent. Może stać się bardzo smutny, jeżeli coś przeszkodzi jego karierze, doprowadzając się do niemalże depresyjnego stanu.

Jak prawie każda inna postać ma rany z przeszłości, o których nie potrafi zapomnieć.

Wygląd Edytuj

Hyun to wysoki mężczyzna z widoczną muskulaturą, będącą efektem treningów. Jego włosy są koloru srebrno-białego z grzywką opadającą nieco na oczy oraz kucykiem sięgający mu do bioder.

Przeważnie ubrany jest w czarny golf, na który nakłada szarą kurtkę z dużymi guzikami i logiem w kształcie litery "Z". Nosi też brązowe obcisłe spodnie i czarne eleganckie buty.

Historia Edytuj

Zen 31

W przeszłości Zen mieszkał ze swoją matką, ojcem i starszym bratem. Jego rodzina jest opisywana jako dość konserwatywna; jego rodzice byli nauczycielami, a jego brat studiował prawo. Od najmłodszych lat był zaczepiany przez nieznajomych, którzy chcieli go dotykać i robić mu zdjęcia.

Zawsze był źle traktowany przez rodziców, w szczególności przez matkę, która wciąż mu powtarzała, że jest brzydki. Z tego powodu, jedyną osobą w której Zen pokładał zaufanie był jego brat, który tłumaczył mu, że zachowanie matki wynika z chęci obrony młodszego syna, aby ten nie był wykorzystywany przez innych ze względu na swoją urodę.

Będąc w szkole średniej Zen nabrał pewności siebie, co do swojego wyglądu i zaczął odkrywać swoją pasję do aktorstwa i muzyki. Niestety, jego matka była przeciwko temu wierząc, że obierze poważniejszą drogę i stanie się lekarzem albo prawnikiem, tak jak jego brat.

W tym czasie jego brat zaczął przechodzić na stronę mamy, ponieważ chciał, aby Zen porzucił swoje niepoważne zainteresowania i zaczął się uczyć, aby tak samo jak on osiągnął sukces. Z tego powodu chłopak porzucił szkołę i uciekł z domu. Wynajął mieszkanie i od tamtej chwili postanowił realizować swoje marzenia.

Pewnego razu po występie spotkał Rikę, która wręczyła mu kwiaty i pogratulowała talentu. Wyznała, że oglądała go od jego pierwszego występu, nawet jeżeli pojawiał się w danej produkcji tylko na kilka chwil. Potem namówiła go, aby poznał V i zrobił sobie razem z nimi zdjęcie. Następnie Rika powiedziała mu, że zna kogoś, kto mógłby mu pomóc w rozkręceniu kariery. W taki sposób Zen poznaje Jumina i od razu nie przypada mu do gustu, odrzucając jego ofertę. Później Zen ostatecznie dołącza do RFA.

Relacje Edytuj

Jumin Edytuj

Zen nie przepada za Juminem. Uważa go za głupca i bogatego dzieciaka, którego obchodzą tylko pieniądze. Nie lubi z nim rozmawiać i denerwuje się, kiedy ten prowokuje jego alergię, wysyłając zdjęcia kotów lub rozmawiając o nich. Jednak Zen przyznaje, że jego niechęć do Jumina nie bierze się z tego jaką osobą on jest, tylko przez fakt, że przypomina mu on jego starszego brata, który pod wpływem pieniędzy zmienił się i zawiódł jego zaufanie, stając po stronie matki.

W ścieżce Zena godzą się ze sobą, po tym jak Jumin oferuje mu pracę modela dla jego firmy, gdy Zen jest pogrążony po aferze z Echo Girl.

Yoosung Edytuj

Yoosung jest dobrym przyjacielem Hyun'a. Twierdzi, że Yoosung jest zazdrosny o jego urodę. Zen często zachęca go, aby przestał grać i w końcu znalazł sobie dziewczynę.

Seven Edytuj

707 i Zen są dobrymi przyjaciółmi. Hyun Często zachęca 707, aby ten zaprzestał żywić się swoją ,,dietą" składająca się z niezdrowych rzeczy i zaczął jeść odpowiednie, zdrowe posiłki. Zen opisuje go jako szalonego chłopaka posiadającego niezwykły talent w hackowaniu. Nie rozumie, dlaczego 707 tak bardzo uwielbia koty.

Jaehee Edytuj

Jaehee, jako jedna z wielu fanek Zena bardzo się o niego troszczy. Hyun również o nią dba i często upomina Jumina, kiedy ten przepracowywuje ją i nie pozwala na chwilę wytchnienia. Zen nie wierzy, że Jaehee jest jego fanką. Uważa, że dba o niego tylko dlatego, ponieważ należy do RFA.

RikaEdytuj

Spotkał ją trzy lata temu. Zen jest jej wdzięczny za uznanie jego talentu, choć na początku nie był w ogóle rozpoznawalny. To ona przekonała go, aby dołączył do RFA.

VEdytuj

V uratował Zena po ciężkim wypadku motocyklowym, za co Zen jest mu bardzo wdzięczny. Był także jedną z osób, która pomogła w jego karierze, między innymi przez fotografowanie go.