FANDOM

Zen (Hyun Ryu) to jedna z głównych postaci Casual Story w Mystic Messenger. Jest aktorem musicalowym. Bywa narcystyczny; często wysyła swoje zdjęcia graczowi pokazując, jak bardzo jest przystojny i utalentowany. Mimo, iż może się wydawać, że najbardziej obchodzi go jego wygląd, chciałby być rozpoznawany i podziwiany głównie przez swoje umiejętności.

Osobowość Edytuj

Zen jest bardzo ekscentryczną i flirciarską osobą. Często mówi o swoim wyglądzie, chwaląc się jaki to jest atrakcyjny i utalentowany, jeżeli chodzi o śpiew i aktorstwo. Zen ma w zwyczaju porównywać urodę innych do siebie, często mówi Yoosung'owi aby trenował, w celu wyglądania tak dobrze jak on. Mimo to, Zen potrafi być lojalny i troskliwy, w szczególności względem tych, którzy go obchodzą. Jest wdzięczny wobec ludzi popierających go w jego karierze. Często broni Jaehee w sprawie wolnego czasu, gdy Jumin daje jej za dużo pracy. Uwielbia kobiety, co zostało w szczególności pokazane w prologu, jednak nie toleruje psychofanek i kobiet, które dbają jedynie o swój wygląd. We wszystkich route'ach mocno troszczy się o GB. Często z nią flirtuje nazywając ją 'kochaniem'.

W głębi serca Zen wątpi w siebie, martwiąc się że ludzie widzą w nim tylko wygląd, a nie talent. Może stać się bardzo smutny, jeżeli coś przeszkodzi jego karierze, doprowadzając siebie do niemalże depresyjnego stanu.

Jak wiele postaci ma rany z przeszłości, o których nie potrafi zapomnieć.

Wygląd Edytuj

Hyun to wysoki mężczyzna z widoczną muskulaturą, będącą efektem treningów. Jego włosy są koloru srebrno-białego z grzywką opadającą nieco na oczy oraz kucyk sięgający mu do bioder.

Przeważnie ubrany jest w czarny golf, na który nakłada szarą kurtkę z dużymi guzikami i logiem w kształcie litery "Z". Nosi też brązowe obcisłe spodnie i czarne eleganckie buty.

Historia Edytuj

Zen 31

W przeszłości Zen mieszkał ze swoją matką, ojcem i starszym bratem. Jego rodzina jest opisywana jako dość konserwatywna; jego rodzice byli nauczycielami a jego brat studiował prawo. Od najmłodszych lat był nękany przez nieznajomych poprzez dotykanie i robienie mu zdjęć.

Zawsze był źle traktowany przez rodziców, w szczególności przez matkę, która wciąż mu powtarzała, że jest brzydki. Z tego powodu, jedyną osobą w której Zen pokładał zaufanie był jego brat, który tłumaczył mu, że zachowanie matki wynika z chęci obrony młodszego syna, aby ten nie był wykorzystywany przez innych ze względu na swoją urodę.

Będąc w szkole średniej, Zen nabrał pewności co do swojego wyglądu i zaczął odkrywać swoją pasję do aktorstwa i muzyki. Niestety, jego matka była przeciwko temu, wierząc że obierze poważniejszą drogę i stanie się lekarzem albo prawnikiem, tak jak jego brat.

W tym czasie jego brat zaczął obierać stronę mamy, ponieważ chciał aby Zen porzucił swoje niepoważne zainteresowania i zaczął się uczyć, aby tak samo jak on osiągnął sukces. Z tego powodu, chłopak porzucił szkołę i uciekł z domu. Wynajął mieszkanie i od tej chwili postanowił realizować swoje marzenia.

Pewnego razu, po występie spotkał Rikę, która wręczyła mu kwiaty i pogratulowała talentu. Wyznała, że oglądała go od jego pierwszego występu, nawet jeżeli pojawiał się w danej produkcji tylko na kilka chwil. Potem namówiła go, aby poznał V i zrobił sobie razem z nimi zdjęcie. Po tym, Rika powiedziała mu, że zna kogoś, kto mógłby mu pomóc w rozkręceniu kariery. W taki sposób Zen poznaje Jumina i od razu nie przypada mu do gustu, odrzucając jego ofertę. Później Zen ostatecznie dołącza do RFA.

Historia w grze Edytuj

Szczęśliwe Zakończenie Edytuj

Przyjęcie odbywa się zgodnie z planem. Kiedy Zen i bohaterka docierają na miejsce, zostają otoczeni przez dziennikarzy, fanów i anty-fanów. Jeden z ochroniarzy Jumina pozwala przedostać się bohaterom do środka, gdzie spotykają Jaehee. Tak jak zostało to zapowiedziane, RFA przygotowuje się do konferencji prasowej, mającej na celu udowodnić niewinność Zena. Tuż przed tym jak on i Jaehee wychodzą na scenę, aby się przygotować, Hyun prosi Yoosunga, aby zaopiekował się bohaterką. Chłopak zaprowadza ją do Jumina, który informuje gracza, że V miał przyjechać z Seven'em na przyjęcie, ale obaj jeszcze nie dotarli.

Jaehee otwiera przyjęcie mową powitalną, po której Zen przedstawia swoje oświadczenie w sprawie skandalu z Echo Girl. Zamiast wygłosić sensacyjną mowę, jak to Jumin zasugerował, Hyun decyduje się na szczerą wypowiedź, w której przedstawia jak jego przeszłość sprawiła, że potrafi rozpoznać kto docenia jego talent. Aby dowieść swojej racji, Zen pokazuje prasie stare posty Echo Girl oraz powołuje się na świadka - sprzedawcę bułeczek w kształcie rybek. To pomaga mu oczyścić się z zarzutów.

Po tym Zen oświadcza, że nie chce już dłużej żyć pod zasłoną wykreowanego przez innych wizerunku. Wywołuje on bohaterkę na scenę i przedstawia ją dziennikarzom jako swoją dziewczynę.

Normalne Zakończenie Edytuj

Złe Zakończenie Edytuj

ZenBadEnding

Bohaterka zostaje porwana przez "Unknown" w momencie gdy czeka w apartamencie na Zen'a. Porywacz stara się przekonać postać o bólu obecnym we wszystkim oraz obieca uwolnić ją od tego.

Opowiada bajkę o księżniczce i srebrnowłosym księciu.

Zen zostaje również porwany i zahipnotyzowany, oraz zmuszony do odgrywania roli księcia do końca swego życia. Unknown wmawia Hyun'owi, że jest księżniczką by sprawdzić czy aktor nadaje się do swojej roli. Gdy Zen nie rozpoznaje w nim swojej miłości, porywacz denerwuje się i mówi, że jego oczy kłamią i nie jest gotowy do wyjścia na scenę. Każe mu ćwiczyć dalej, co kończy grę.

Relacje Edytuj

Jumin Edytuj

Zen nie przepada za Juminem. Uważa go za głupca i bogatego dzieciaka, którego obchodzą tylko pieniądze. Nie lubi z nim rozmawiać i denerwuje się kiedy ten prowokuje jego alergię, wysyłając zdjęcia kotów lub rozmawiając o nich. Jednak Zen przyznaje, że jego niechęć do Jumina nie bierze się z tego jaką osobą on jest, tylko przez fakt, że przypomina mu on jego starszego brata, który pod wpływem pieniędzy zmienił się i zawiódł jego zaufanie, stając po stronie matki.

W drodze Zena, ostatecznie godzą się ze sobą, po tym jak Jumin oferuje mu pracę modela dla jego firmy, gdy Zen jest pogrążony po aferze z Echo Girl.

Yoosung Edytuj

Yoosung jest dobrym przyjacielem Hyun'a. Twierdzi, że Yoosung jest zazdrosny o jego urodę. Zen często zachęca go, aby przestał grać i w końcu znalazł sobie dziewczynę.

Seven Edytuj

707 i Zen są dobrymi przyjaciółmi. Hyun Często zachęca Luciel'a, aby ten zaprzestał żywić się swoją ,,dietą" składająca się z niezdrowych rzeczy i zaczął jeść odpowiednie, zdrowe posiłki. Zen opisuje go jako szalonego chłopaka posiadającego niezwykły talent w hackowaniu. Nie rozumie, dlaczego 707 tak bardzo uwielbia koty.

Jaehee Edytuj

Jaehee, jako jedna z wielu fanek Zen'a bardzo się o niego troszczy. Hyun również o nią dba i często upomina Jumin'a, kiedy ten przepracowywuje ją i nie pozwala na chwilę wytchnienia. Zen nie wierzy, że Jaehee jest jego fanką. Uważa, że dba o niego tylko dlatego, ponieważ należy do RFA.

Ciekawostki Edytuj

  • Zen jest palaczem w trakcie rzucania palenia. Jego ulubionymi papierosami są "Black Angel".
  • Miał wypadek motocyklowy i zawdzięcza życie V.
  • Jest uczulony na koty, a jego alergia pojawia się również gdy wspomni się o kocie.
  • Jest narcyzem.
  • Członkowie RFA zazdroszczą mu jego szybkiego wracania do zdrowia oraz tego, że nigdy nie był przeziębiony.
  • Gracz i Hyun poznają się osobiście już 7 dnia.
  • Niechętnie rozmawia o swojej rodzinie.
  • Lubi patrzeć w gwiazdy.
  • Posiada swój własny fan-club.
  • Jego numer telefonu to +82)10-9211-%#XZ.
  • Potrafi grać na pianinie.
  • Najczęściej używana aplikacja przez Zena to kamera.
  • Prawdopodobnie jest albinosem, co wyjaśniają jego kolor oczu i włosów, oraz fakt że wygląda tak od dzieciństwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki