FANDOM

Zen (Hyun Ryu) to jedna z głównych postaci gry głównej w Mystic Messenger. Jest aktorem muzycznym, który uwielbia występować. Jest bardzo narcystyczną osobą; Często wysyła swoje zdjęcia pokazując graczowi, że jest przystojny i utalentowany. Chciałby, aby jego fani nie rozpoznawali go przez wygląd, a jego umiejętności.

Osobowość Edytuj

To miły mężczyzna, który dba o swój wygląd i wciąż pisze, że jest przystojny. Często wysyła swoje autoportrety podczas rozmów. Lubi słuchać od innych o swoim wyglądzie i kocha kobiety, co zostało pokazane w prologu, jednak nie toleruje psychofanek i kobiet, które dbają jedynie o swój wygląd. Często flirtuje z bohaterką.

Potrafi być również poważny, jeśli sytuacja tego wymaga. Lubi pomagać innym, choć nie wykazuje współpracy z Jumin'em.

Zen jest bardzo wdzięczny jeśli ktoś popiera go w jego karierze, a na uprzejmość reaguje uprzejmością.

Często broni Jaehee w sprawie wolnego czasu, gdy Jumin daje jej za dużo pracy.

Wygląd Edytuj

Hyun to dobrze umięśniony mężczyzna, ponieważ często trenuje. Jego włosy są koloru biało-szarego z grzywką opadającą mu lekko na oczy oraz kucyk opadający mu do bioder.

Przeważnie ubrany jest w czarny golf i brązowe obcisłe spodnie, a na to nakłada szarą kurtkę z logo "Z" i dużymi guzikami.

Historia Edytuj

Rodzice Zen'a byli nauczycielami, a jego straszy brat uczył się na prawnika.

Gdy Hyun był mały matka wciąż powtarzała mu, że jest brzydki oraz, że do niczego w życiu nie dojdzie, jedynie jego brat mówił mu prawdę.

Zen już jako dziecko był piękny i utalentowany, lubił śpiewać oraz nauczył się grać od nauczyciela muzyki w szkole.

Kochał swojego brata, lecz gdy ten zaczął myśleć o pieniądzach zamiast o uczuciach, odciął się od niego i uciekł z domu, przez to ma napięte relacje z Jumin'em.

Po trzech latach na scenie poznał Rikę, która przyniosła mu kwiaty i gratulacje z powodu roli i talentu.

Wiadomo również, że miał poważny wypadek na motorze, a V ocalił mu życie.

Historia w grze Edytuj

Szczęśliwe Zakończenie Edytuj

Normalne Zakończenie Edytuj

Złe Zakończenie Edytuj

ZenBadEnding.png

Bohaterka gracza zostaje porwana przez "Unknown" w momencie gdy czeka w apartamencie na Zen'a. Porywacz stara się przekonać postać o bólu obecnym we wszystkim oraz obieca uwolnić ją od tego.

Opowiada bajkę o księżniczce i srebrnowłosym księciu.

Zen zostaje również porwany i zahipnotyzowany, oraz zmuszony do odgrywania roli księcia do końca swego życia. Unknown wmawia Hyun'owi, że jest księżniczką by sprawdzić czy aktor nadaje się do swojej roli. Gdy Zen nie rozpoznaje w nim swojej miłości, porywacz denerwuje się i mówi, że jego oczy kłamią i nie jest gotowy do wyjścia na scenę. Każe mu ćwiczyć dalej, co kończy grę.

Relacje Edytuj

Jumin Edytuj

Zen nie darzy Jumin'a sympatią, uważa go za rozpuszczonego i bogatego panicza urodzonego ze srebrną łyżką. Jego niechęć do mężczyzny sięga jeszcze jego dzieciństwa, kiedy został zdradzony przez ukochanego brata, który zachowywał się w podobny sposób do Jumin'a.

Yoosung Edytuj

Yoosung jest dobrym przyjacielem Hyun'a. Twierdzi, że Yoosung jest zazdrosny o jego urodę. Zen często zachęca go, aby przestał grać i w końcu znalazł sobie dziewczynę.

Seven Edytuj

707 i Zen są dobrymi przyjaciółmi. Hyun Często zachęca Luciel'a, aby ten zaprzestał żywić się swoją ,,dietą" składająca się z niezdrowych rzeczy i zaczął jeść odpowiednie, zdrowe posiłki. Zen opisuje go jako szalonego chłopaka posiadającego niezwykły talent w hackowaniu. Nie rozumie, dlaczego 707 tak bardzo uwielbia koty.

Jaehee Edytuj

Jaehee, jako jedna z wielu fanek Zen'a bardzo się o niego troszczy. Hyun również o nią dba i często upomina Jumin'a, kiedy ten przepracowywuje ją i nie pozwala na chwilę wytchnienia. Zen nie wierzy, że Jaehee jest jego fanką. Uważa, że dba o niego tylko dlatego, ponieważ należy do RFA.

Ciekawostki Edytuj

  • Zen jest palaczem w trakcie rzucania palenia. Jego ulubionymi papierosami są "Black Angel".
  • Miał wypadek motocyklowy i zawdzięcza życie V.
  • Jest uczulony na koty, a jego alergia pojawia się również gdy wspomni się o kocie.
  • Jest narcyzem.
  • Członkowie RFA zazdroszczą mu jego szybkiego wracania do zdrowia oraz tego, że nigdy nie był przeziębiony.
  • Gracz i Hyun poznają się osobiście już 7 dnia.
  • Niechętnie rozmawia o swojej rodzinie.
  • Lubi patrzeć w gwiazdy.
  • Posiada swój własny fan-club.
  • Jego numer telefonu to +82)10-9211-%#XZ.
  • Potrafi grać na pianinie.
  • Najczęściej używana aplikacja przez Zena to kamera.
  • Prawdopodobnie jest albinosem, co wyjaśniają jego kolor oczu i włosów, i fakt, że ma takie od małego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki